úterý 20. října 2015

Fall outfits!

Ahoj všichni!
 Dnes jsem si pro Vás připravila kraťoulinký článek s outfity, které jsem vytvořila v polyvore, když jsem neměla co dělat. (zvláštní tohle psát, protože září a říjen byli dost nabité měsíce).
No, každopádně, doufám že se Vám článek bude a líbit a třeba Vám ušetří pár minut při vybírání outfitu do školy/práce.






Khaki barvu začínám zbožňovat, takže není divu že jsem v téhle barvě vytvořila i outfit. Černé džíny, (které mi pořád v šatníku chybí) tvoří skvělý kontarst s bílými converskami. K tomu černé tričko, khaki parku a můžeme vyrazit.




Tenhle outfit není zrovna vhodný do chladného počasí. No někdy se najdou dny, kdy je přeci jen tepleji a v šatech se to dá přežít. Navíc, ta rtěnka vypadá úžasně!



Black and white- tak bych tenhle outfit nazvala. Až na ty kalhoty no. Přijde mi, že tuhle kombinaci začínám nosit víc a víc. A proč taky ne? Černá a bílá nevyjdou nikdy z módy (doufám), jdou z nich vytvořit elegantní ale i rockovější oufity a navíc nikdy neomrzí.
 


Tenhle outfit mi připomíná zimu, no paradox je, že v -10°C bych v něm zmrzla už jen, co bych vyšla z domu. Proto jsem ho šupla sem. A taky jsem se Vás chtěla zeptat, jaký máte názor na takové válenky stylu Ugg. Líbí se Vám?

Tak a jsme u konce. Do komentářů mi napiště, co si myslíte o válenkách a taky mi napište, který outfit se Vám líbil nejvíc. Zase někdy u dalšího článku. 
Sabča :)
 

15 komentářů:

  1. přesně můj styl, všechny outfity se mi líbí :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ten první. :) Možná i ten poslední bych si oblíkla, ikdyž nejsem moc "sukňová".
    Jinak válenky moc nemusím. Vím že UGG jsou kvalitnější než ty kdejaké u vietnamců, ale stejně to u každé potom vypadá jak sešlapaný chleba. :D Naopak takové ty chlupaté na doma uplně miluju! :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, sešlapaný chleba! :D To si dost vystihla! :)
      Děkuji za komentář.

      Vymazat
  3. veľmi sa mi páčia tie burgundy šaty, farbu môžem a strih je ideálny pre môj typ postavy :)

    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce se mi líbí 2 a 3 outfit :) Ale všechny se povedly !

    N.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Jsem teprve začínající blogerka a začala jsem dělat dotazník. S názvem Co ženy požadují po mužích a co požadují ženy od života. Přikládám ti svůj blog. Ale byla bych hrozně ráda kdyby si mi na otázku co ty požaduješ po mužích a co požaduješ od života na svůj blog bych dala tvou webovou adresu jen jestli by si chtěla nebo jestli by si chtěla být v anonymitě.

    http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz to je můj blog
    Kdyby náhodou jste chtěli odpověď tak píšu svůj email L.A.S.E.N.E.C.K.A@seznam.cz Kde mě můžete zasílat odpověď

    OdpovědětVymazat
  6. nejvíce se mi líbí poslední outfit! :)
    A válenky se mi líbí, ale bohužel jsou i takový ty nekvalitní a pak v nich holky šmajdají a což vypadá hrozně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny outfity jsou moc hezké, nejvíc jsem se určitě našla v tom prvním! Ten je fakt pecka :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat